Backstage hos Barbara I Gongini (FashionWeek11) København

Behind the scenes fotografier taget af fotograf Michael Nguyen fra Odense
Til Fashion Week 2011 bag om scenen. Fotografiet er taget af fotograf i Odense.
Fotografier af modeller fra København. Fotograf Michael har sorteret de bedste billeder til bloggen
Behind the scenes reportage fotografier hos Barbara I Gongini til Copenhagen Fashion Week 2011


Nu er det lidt længe siden, at jeg har uploadet fotografier på bloggen. Designeren Barbara I Gongini gav mig igår tilladelse til, at bruge billeder til bloggen, så her kommer de. Billederne er fra Fashion Week der blev afholdt tilbage i februar måned. Det var min første gang backstage og hold da op, hvor var det fedt! En hel masse smukke modeller samlet et sted! Barbaras design falder lidt i min smag. Det samme gælder for tøjet. Derfor, har jeg også
givet billederne en lidt grunge efterbehandling.