Paris Hilton loves Chanel in Paris!

Da jeg var på ferie, var jeg så heldig, at støde ind på Paris Hilton i selveste Paris. Her var jeg paparazzifotograf og reportagefotograf på samme tid
Paris Hilton helt afslappet foran alle reportagefotografer
Det handler om, at være tæt på som reportagefotograf også selvom, at man er fra Odense

Kæresten og jeg havde været i totterne på hinanden på
en af dagene i Paris. Jeg ville til en af shoppingstræderne
på cykel mens kæresten ville derhen via taxa.

Til sidst gav jeg mig og vi tog taxa til en af Parises
shoppingstræder. Ved stoppestedet så vi en masse
mennesker udenfor en Coco Chanel forretning.

Først troede vi at det var en kø, men det viste sig, at
der var en stjerne i butikken. Ved nærmere kig, viste
det sig, at være Paris Hilton! En nedtur af en shopping
tur blev pludseligt vendt til optur! Min første dag som
paparazzi. I forhold til de andre paparazzier stod jeg
20 cm fra Paris mens min kæreste stod 10 cm fra hende.
Imens jeg klipsede løs gik kæresten ind i butikken og
shoppede!

På billede nr 2. tager Paris et billede af paparazzierne
og kunderne udenfor butikken. Billedet har hun postet
på hendes twitter profil! Se her

Leaving Chanel earlier today http://twitpic.com/25lg1y

Mere ægte bliver det ikke! Og tak til kæresten for, at
være stædig! Ellers ville jeg aldrig have fået disse
billeder :D