En fransk familie

Fransk familie jeg var på besøg hos. Her er der et reportagefotografiEndnu et reportagebillede der giver et billede af en fransk familie
Hele familien er her samlet til et familiefoto i reportagestyleSom reportagefotograf er det vigtigt at fange øjeblikket, hvilket jeg syntes, at jeg gjore her
Når man reporterer, skal man være hurtig til at klikke på sin kamera for at få det bedste reportagefoto
Dejligt reportagefotografi af Camille og hendes bedstemor

I ferien var jeg på besøg hos min fætter,
som er bosat i en forstad til Paris.

I de 4 dage vi var der, fik jeg taget nogle
billeder, der skal vise en ganske almindelig
fransk familie.

Som man kan se på 2 af billederne, har min
fætter uniform på. Han arbejder for Gendarmerie,
der er en del af det franske politi.

Hans kæreste arbejder som sekretær for en borgmester
og fælles har de et barn på 1,5 år. Da min fætter
er 2/3 fransk og 1/3 vietnameser og hans kone fransk
er Camille næsten helt fransk.

Min tante som ses på det sidste billede har arbejdet
som folkeskolelærer i mere end 20 år, men er i dag
pensioneret.

Familien har været rigtig søde og jeg skal klart besøge
dem igen, når jeg igen tager til Paris!