Pablo Francisco i Odense!

Billeder og foto af Pablo Francisco på Fyn.
Fotograf til standup show i Odense
Pablo Francisco på Fyn Stadium Arene. Rigtige gode og fornuftige fotos

En af verdens sjoveste mænd Pablo Francisco kom forbi
Odense i fredags og jeg var self inde og se ham med min
bror og hans kæreste. Manden der er en omvandrende
imitations figur, er kendt for hans trailerstemme, Arnold
Schwarznegger og Jackie Chan. Hans "Funkin of the Wall
show" fungerede skide godt! Der var action fra start til
slut og jeg må ærlig indrømme, at når jeg koncentrerede
mig om, at tage billeder kunne jeg nemt gå glip af en sjov
punchline. Så hurtigt gik det. Billederne krævede en del
koncentration, da lys forholdet var meget dårligt.

Se en anmeldelse af showet samt billeder fra Fyens
fotograf her:

http://www.fyens.dk/article/1699064:Kultur--Stemmebaand-fra-en-anden-galakse

Som man nok kan se i ovenstående artikel, var lysforholdet
meget dårligt. Billederne i artiklen er ihvertfald ikke gode!